Reklamační řád
- Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona. Záruční doba na námi dodávané zboží činí 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
- U bezpečnostní a pracovní obuvi je záruční doba 16 měsíců
- Vyskytne-li se u zakoupeného zboží době vada, má kupující nárok tuto vadu reklamovat. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) výrobku, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, neodborné montáže, nesprávného používání, nebo jiného nesprávného zásahu.
- Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění.
- Reklamační řízení lze zahájit, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání zásady obecné hygieny.
- Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj.dobou po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet.
Reklamované zboží zasílejte spolu s vyplněným Reklamačním protokolem, který naleznete zde na adresu:
BS Work spol. s r.o.
Stanislavského 582/10
721 00 Ostrava-Svinov
e-mail: obchod@bswork.cz
Nabízíme Vám možnost zaslání zboží zpět "ZDARMA" prostřednictvím služby Zásilkovny.
Jak poslat zboží zpět přes Zásilkovnu.
- zboží zabalte a do zásilky přidejte Reklamační protokol
V případě, že jej nemůžete vytisknout, zašlete nám jej vyplněný na e-mail a na zásilky prosím jen napište viditelně číslo objednávky nebo číslo daňového dokladu, abychom mohli zásilku identifikovat. - zásilku podejte na kteroukoliv pobočku Zásilkovny. Odkaz na pobočky Zásilkovny naleznete zde nebo na stánkách www.zasilkovna.cz
- obsluze Zásilkovny nahlaste kód: 90434162 a jméno
- obsluha Zásilkovny nalepí na zásilku štítek a zboží je odesláno k nám. Doručení zboží k nám trvá cca 3 pracovní dny.
- jakmile zásilku obdržíme, budeme Vás informovat e-mailem.
V případě dotazů nás kontaktujte na e-mail: obchod@bswork.cz nebo tel: 776 008 180.
Také můžete využít on-line chatu, pokud je právě aktivní.